31.1.2014

picfic: Sinulla on ollut jo tarpeeksi mahdollisuuksia

Heijjj! ^^
Taas sain yhden lyhyen kuvatarinan aikaiseksi ja lopusa on iiiiiiiiiiiso yllätys paitsi niille jotka seuraa mun instagramia :D Yllätys yllätys löydät minut ig:stä nimellä DOLLSGAME ^^
Jouduin poistamaan 100 postausta, koska poistin myös edellisen google-profiilini ja siinä meni kuvat samalla, joten mitä järkeä enää pitää kuvattomia postauksia tallessa :( Jäljelle jäi enää n. 15 postausta ;______; No mutta periaatteessa se on ihan vapauttavaa, niin ei enää tarvitse miettiä kamalia menneitä... Mutta tarinan takia se ei ollut kovin hyvä juttu... Pitäisikö minun tehdä semmoinen "tarina" sivu, jossa olen selittänyt sen tähän asti? Nimittäin epäilen että kaikki eivät tiedä mistä on kysymys :'D

Lukekaa ensin TÄMÄ <--- linkki kuvatarina jos et vielä ole!

picfic: Sinulla on ollut jo tarpeeksi mahdollisuuksia

Kun fontti on tämä, se tarkoittaa "herran" puhumista Lilithin pään sisällä!

clair 049
Mitä?! Kuinka voit epäonnistua taas tehtävässäsi murhata Noel?

Lilith ~ *Nöyrästi* A-anna anteeksi... Colin ampui minua.

clair 045
Vai niin... Olisitpa kuollut samalla.

Lilith ~ Jos antaisit minulle vielä yhden mahdollisuuden... 

clair 043
*Keskeyttää Lilithin* Ei! Sinulla ei ole enää varaa epäonnistua. Sinun ja Serahin on toimittava yhdessä, jos haluat vielä mahdollisuuden.

Lilith ~ Mutta en tunne häntä laisinkaan. 

clair 035
Sinun ei tarvitse tuntea ketään murhataksesi jonkun.

Lilith ~ Olet kai oikeassa...

clair 039
Lilith ~ En kuitenkaan ymmärrä, miksi haluat Noelin kuolevan.

Sinulla ei ole oikeutta kysellä! Kerron kun tulee sen aika.

clair 051
Lilith ~ *Kipu ampumahaavan takia käy sietämättömäksi ja kyynel vierähtää poskelle* Auta minua! Etkö näe että olen haavoittunut?

Minähän en ole siellä...

clair 056
Lilith ~ Totta, anteeksi, et voinut tietää. *Pyyhkäisee kyyneleen pois*

clair 061 (2)
Joten minä tulen sinne.

Lilith ~ Kuulen äänesi selvemin.

PicMonkey Collage
"Herra" ~ No ehkä koska olen takanasi.

clair 079
Lilith ~ Kääntää katseensa "herraa" kohti hätkähtäen* Herra?!

clair 086
"Herra" ~ *Hymähtää* En minä ole herra...

clair 098
??? ~ Oikea nimeni on Clair.


I bet you haven't seen that face around here before :3
Olen pahis ja jätän teidät miettimään tätä >w<

Kommentteja otan vastaan enemmän kuin mielelläni ^^

24 kommenttia:

  1. ApuaApua Ihana kuvatarina ! ;__; Kuolin <3<3<33

    VastaaPoista
  2. ooh voi miten kaunis herra! jännää :D ihana tarina <3

    VastaaPoista
  3. Kuvatarina oli jälleen A- luokkaa, mikä ei toki ollut yllätys...:D Uuuh, uusi neiti?

    VastaaPoista
  4. Mä seuraan sua instas ja arvaa kun vähän kuolin kun näin Clairin kuvan ;3; olin vähän sillee "waatatatattata sait uuden nuken" ja arvaa vaan kuinka kade oon ;____; no okei mullakin on prupate mut silti

    VastaaPoista
  5. Voi ei, aivan yyyyber ihana kuvatarina ;3; <3333

    VastaaPoista
  6. Jeeeee odotinkin Clairin ilmestymistä tänne :3 (seuraan sua siis instassa :D) Aivan älyttömän upee kuvatarina ja toivon pian jatkoa nwn

    VastaaPoista
  7. jiiihuuu oon nii onnellinen jos vastaat oot mun nukkeidoli 100%!!! AAAH MITEN SÄ SAAT KAIKEN NOIN TÄYDELLISESTI ÄÄÄH UPEETA! tiiäkkö paikkaa jossa myydään halvalla pullippeja? :) JA VIELÄ, KUKAS IHANUUS TUO ONNN?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Clairin ostin siis Pattelta (mutta vaihdoin sen peruukin) joten voit kiittää sen söpöydestä siis Pattea ^^ EBayssa on monesti halpoja nukkeja eikä PullipStylessäkään mitään valittamista ole ;)

      Kiitos kaikille kommenteista!

      Poista
  8. Mielenkiintoista!
    Odotan innolla jatkoa ;)

    VastaaPoista
  9. Ui, tosi mielenkiintoista! c;

    VastaaPoista
  10. Ihana ja jännittävä kt! :3

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  11. Oooh, tosi jännä kt , ω , Tää juoni on oikeesti jotain mahtavuutta > w <

    minunsuloisetnuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  12. Clair, Clair, Clair *toistelee mielessään, ettei vahingossa kutsu neitosta Yumieksi, vaikka neiti onkin aivan erinäköinen uudella peruukillaan* Ihana kuvatarina, mustavalkoisuus toimii ihanasti ja kuvissa on niin ihanasti varjoja ja valoja, joita muokkaukset korostavat :3 Tykkään tuosta kerrontatyylistä ja tekstit ja kuvat tukevat taas toisiaan upeasti. En varmaan koskaan pysty sisäistämään nukkejesi vaatteiden ihanuutta, olet liika taitava ompelija :O

    VastaaPoista
  13. Heh onnea uudesta nukestasi c: ! Ja olen silveryn kanssa samaa mieltä siitä että toi mustavalkoisuus toimi hyvin tässä tarinan osassa ^-^ Ja nukkesi ovat kyllä kauniita <3 jaja en mä keksi muuta sanottavaa ^^' (pääni lyö tyhjää eh)

    VastaaPoista
  14. Hieno kuvatarina :) Onnea uudesta nukesta ^.^ Hän on oikein ihana pikku pahis<3

    VastaaPoista
  15. Ahhhh ♥ Viimein Clair tuli ympyröihin ^^ Kaunista ~ Kerrassaan kaunista :3 Mustavalkoisuus ehkä vähän häiritsi tässä, mutta onhan se näin dramaattisempi ;) Ja Clair ♥ Voi kaunokaista :3 Se ansaitsee jo oman nukkeprofiilin! :o Nähdään viikonpäästä muuten ;)

    boku-no-kokoro.blogspot.fi

    VastaaPoista
  16. Vau, aivan upea kuvatarina, tykkäsin kovasti <3 Siitä välittyi ihanan mystinen ja ahdistava tunnelma, ja kaikki kuvat oli tosi hienoista kuvakulmista & laatu oli ihan mahtava! :3
    Onnea uudesta uskomattoman kauniista nukesta! *-*

    VastaaPoista

1 comment = 1 BIG smile to me :)