26.4.2014

picfic: We have the same Memories

Heiii taas pitkästä aikaa! :)
Heti rutiinilla vain anteeksipyytelemään tätä pientä taukoa xD Olin siis riparilla ja sain sieltä todella hyviä uusia ystäviä! ^^ Olen nämä viimepäivät vain haaveillut kesästä ja sitä kuinka taas nähdään ~♥ Ja musta tuntuu että alan vähitellen kasvamaan nukkevaiheesta ohi... D; Huomaan, että en enää ajattele nukkejani joka päivä niin paljoa, vaan ennemmpinkin itseäni ja koulukiireitä ja kavereita jne. Yritän kuitenkin vielä pinnistellä että saisin kuvatarinan jotenkin järkevästi loppumaan ennen kuin nuket eivät enää kiinnosta ollenkaan :/ Tuntuu niin pahalta sanoa näin! Nuket on ollu mun elämässä niin suuuuuuuuuuuuuurena asiana jo reilusti yli 2 vuotta ja tuntuu kamalalta ajatella, että joku päivä en enää välittäisi niistä... Toivottavasti tämä vaihe menisi ohi, mutta en kuitenkaan ihan lähiaikoina ole kuitenkaan lopettamassa ;)

Tässä kuvatarina, jota oli erittäin hankala kuvata kirkkaan auringonpaisteen takia :'D Antakaa anteeksi pieni valotuksen heittelehtiminen!

Lilith ~ ...


Serah ~ Lilith? Miksi olet niin hiljainen?


Lilith ~ *Avaa silmänsä* Mietin vain, että on aika outoa että me molemmat, jotka haluamme päästä Noelista eroon, tapasimme noin vain. Eikö sinustakin?


Lilith ~ Mikä on sinun ja hänen menneisyys?


Serah ~ *Lasittunein silmin* Viime kesänä... Olimme yhdessä ja niin onnellisia. Mikään ei voisi erottaa meitä. Kävimme joka ilta järvessä uimassa ja söimme jäätelöä. Eräänä päivänä hän vain muutui.


Serah ~ Kun tulin kaverini luota kotiin...


Lilith ~ ... hän sanoi vihanneensa minua ja että kaikki oli teeskenneltyä valetta!


Serah ~ Hän oli sanonut poliisille, että olin vienyt hänen aseensa ja ampunut yhteisen lemmikkimme...


Lilith ~ ... ja vietin vuoden vankilassa!


Serah ~ M... Miten tämä voi olla mahdollista!?


Lilith ~ En todel--


Serah ~ *Keskeyttää Lilithin* Hyssh! Joku tulee.


Willow ~ On mörri möykky kolossaan vaan sateenkaaret lentelee ja ponit pomppii ♫♪♪♫♫


Lilith ~ *Työntää ärtyneenä Serahin käden pois suunsa päältä* Hyi päästä irti senkin sinappisormi!


Willow ~ *Kuulee Lilithin äänen* Kuka siellä??


...


Willow ~ Mörrimöykkyjä...


Serah ~ Voi että tuo lapsi on tyhmä.


Lilith ~ Menikö hän jo?
Serah ~ Luulen niin.


Lilith ~ Willowhan on nykyään Noelin tyttöystävä! Hänen on tiedettävä jotain. Mennään kysymään hänel--


Serah ~ Älä ole typerä! Ei hän kertoisi totuutta ventovieraille vaikka onkin erittäin vajaaälyinen.


Serah ~ Meidän on vietävä jokin hänelle todella rakas ja kiristää häneltä oikea tieto vaikka väkisin.

Jatkuu... joskus xD


Kommentit olisivat mukava piristys päivääni! ^^

29 kommenttia:

  1. veljeni kommentit merkattuna sulkuihin: Serah ~ *Lasittunein silmin* Viime kesänä... Olimme yhdessä ja niin onnellisia. Mikään ei voisi erottaa meitä. Kävimme joka ilta järvessä uimassa ja söimme jäätelöä (hyi läski) . Eräänä päivänä hän vain muuttui (nii ku sä olit nii läski nii se häippäs)..........herranjestas mun veljen kaa. Ihana kt!!<3

    VastaaPoista
  2. Aivan upea kuvatarina ♥ Nukkesi ovat todella suloisia ja kuvissa oli ihana tunnelma ^^

    VastaaPoista
  3. Todella hyvä osa! :3
    Toivottavasti tuo vaihe menee ohi :)

    VastaaPoista
  4. Teit oikein onnistuneen KT:n. Söpöt nuket☆

    http://pradodeflores.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Wow, upeita kuvia *3*
    Noh, toisaalta ymmärrän sua, oothan kuitenkin aika pitkään nukkeillut, mut toivon et tuo menee ohi c:
    Serah on oikea ihanuus, gash yksi kaunneimmista Tomoe mameista jota olen koskaan nähnyt ; __ ; ♥
    Willow on söpö pieni höppänä nawws, ihana luonne neidillä o u o <3
    Jatkahthan taas pian kuvatarinaa, tai postaat jotain muuta ^^ !!

    VastaaPoista
  6. Kiva kuvatarina♥Sun nukkes on tosi söpöisiä c: Toivottavasti tuo sun vaihees menee pian ohi~

    minunsuloisetnuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Ihana tarina jatka pian! Nuket <33

    prettylittlesweethearts.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. sun blogis on tyhmä. sun nuket on tyhmii. sä oot tyhmä. sä oot täydellinen typerys ja ho mo. ps. sun ikuinen vihaajas. miks te kaikki kommentoitte ees tähän tyhjänpäiväseen blogiin. teillä ei oo elämää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä taidat olla se jolla ei oo elämää ku jaksat tulla tänne haukkuu muiden tärkeetä harrastusta. Kunnioitan sun mielipidettä ja ymmärrän sen täysin, mutta ei sun silti kannata tulla ja pahottaa toisten mieltä vaa sillä mitä sä ajattelet. Oon kyllä jo vähän tottunu tälläsee enkä yhtää pahottanu mieltäni tai mitää mut onneks sanoit ton mulle etkä jollekkin toiselle joka ottaa ton tosissaan :)

      Poista
    2. anonyymi, anonyymiseni hei, "Miks te kaikki kommentoitte tähän tyhjänäiväseen blogiin?" no, hei, sä kommentoit. oot lukenu tätä, koska "tiedät" tämän olevan tyhjänpäiväinen. ja jos sul on aikaa tulla pätemää tänne, siulla sitä elämää ei näköjään ole. Ittelläs ei taida ollakkaan blogia, eikä ole. joten tämän kommenttisi selitys on että olet kade. Nukkesikaan (jos on) ei varmaan mitään priimuluokkaa ole? ja homo jutustasi vielä, kuka välittää? meeppä tutustumaa johnlockii, jota minä (ja kaverini) rakastamme. Homoissa ei ole mitään väärää. ainiin, ja pointtini oli, Mee nii kauas ku pippuri kasvaa, nimu nimu on liian kuuluisa sulle. bye

      Poista
    3. Taidat olla se sama ano jolle tuli paha mieli kun et voittanut huutokauppaa? Jos saisit ton nimellä niin ymmärtäisin, mutta anonyymin takana piileskeleminen on aika lapsellista. (btw fili ~ johnlock ♥) Nimu ihana postaus ja ota vaikka hetki taukoa? Et ajattele nukkeja vaikka kuukauteen niin jos ne sitten taas sytyttäis? :3 Lilith ja Serah on nättejä ja tää oli tosi jännä D: Tsemppiä kouluun ja ota vaan ihan rennosti, kyllä me voidaan odottaa ~
      -Sara

      Poista
    4. Kiitti puolustuksest ja hyvistä kommenteista! ^^ En oo homo (tiedoks vaa xD) mut ei siinä mitää väärääkää oo niinku ei heterossakaan ;)

      Poista
  9. Upee tarina, toi "meniköhän jo luulen niin" kuva on hieno kun siin näkyy noi jalat ja tollee ♥

    VastaaPoista
  10. anteeksi nimu nimu kun haukuin,mua vaan ärsyttää kun sul on niin hyvä blogi ja sun nukkes on priimuluokaa toisin kun mun pullipilla on takkuset hiukset ja stock keho.ja se homo juttu oli vain kiusausta . ja se kommentoiti ja ei oo elämää juttu on vain mun keksittyy.mä oikeesti rakastan pullippeja. mul on romantic alice jolla on takkunen tukka ja stock keho. eli, saisinko nimu nimu anteeks pliis. en tarkottanu pahaa,se oli vaan mun kateutta. ANTEEKS ANTEEKS ANTEKS,SUN NUKET ON TOSI IHANII JA MÄ OON VAAN NIIN KATEELLINEN NIILLE. ja ps.saanko anteeks ja alä lopeta nukkeiluu se vaihe menee varmasti ohi pian.mä en oo sun arvonen mutta saanko mä anteeks.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että tietenkin saat! :D Osta nukelles uus peruukki ja obitsu niin kyllä se siitä ;) Jos ei ole rahaa niin ompele vähän nukenvaatteita niin kyllä saat pian kasaan tarpeeksi ^^ Ja älä oo kateelline! Oon iha normaali lapsi kuin sinäkin :)

      Poista
  11. kiitti tsempist. mä toivon että musta tulee joskus yhtä hyvä nukkeilija ja bloggailija kun susta. millä kameralla kuvaat ja millä muokkaat jos muokkaat.ja voisko joskus tulla kysymyspostaus. mulla on niin paljon kysyttävää niiltä ja sinulta. sä oot mun idoli. *palvontaa sun eessä ja mä annan sulle kultaa ja miljoona euroa*. mistä olet muuten saanut uuden noelin, kun tayeang kain on kaikkialla sold-out.ja millo tulee clairin proffa,kun sä poistat sen vanilla proffan.niin ja muuten sä oot mua paljon vanhempi. mä oon vasta 10, vaikka pullipit on sallittu 15 vuotiaille.(anteeks jos toi kuulosti kerskumiselta).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä alotin nukkeilun joskus 11 tai 12 vuotiaan nii ei kuulistanu ;) Kamerani on joku Sonyn järkkäri ja muokkaan picmonkeyllä ^^ Ja Noelin ostin eBaysta :D Kysymyspostaus on hyvä idea ;) Kommenttisi piristi minua kovasti ja toivottavasti minun sinua!

      Poista
    2. No jeh, kirjotin uskomattoman kilometrikommentin, mutta puhelin lagas ja se katos -.- Mutta ihana picfic, serahia oli ihana nähdä pitkästä aikaa! :3

      littledollplanet.blogspot.fi

      Poista
  12. kommenttisi piristi minua paljon.tiedätkö nimu muuten mistä saa hyväkuntosia peruukkeja halvalla,ja maksaa vois visalla.olen kuullut lutsista.onko se luotettava. että viekö se kaikki rahat tililtä. kun maksaa luottokortilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voin sanoa, että tilasin itse lutsista, ei vie rahoja jne. luotettava on :)

      Poista
  13. Tosiaan, aivan ihana picfic! <3 Mutta muistanko aivan väärin, että Willow'lla olisi nudet luomet, vaikka RA:n luomet ovat siniset? Jaaah, sitten kun sinua taas (toivottavasti pian) nuketuttaa, niin tekisitkö shoottia Colinista, kun häntäkään ei ole aikoihin näkynyt? ;3

    littledollplanet.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi: Juu oon tilannu Lutsista ja se on ihan luotettava paikka ;)

      Japa-chan: Oon hionu Willow'n luomet nudeiksi ^^ Ja yritän kuvata Colinia jatkossa enemmän ;)

      Poista
  14. Todella ihana picfic! <3 :3

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  15. alko hymyilyttämään toi voi että tuo lapsi on tyhmä ja vajaaälysyys :3!!

    VastaaPoista
  16. Nauroin ääneen Willow'n lauleskelulle :'D tää oli tosi nätti ja selkeä jatko, tyksin tyksin <3

    VastaaPoista
  17. Ah ihana jälleen!!

    Muuten ihan uteliaisuudesta kysyn!:
    Onko sulla Manakan uuden omistajan blogia tiedossa? Neiti oli lempparini ja ois kiva nähdä kuvia hänestä ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En muista sen blogin nimeä mutta Manaka on saanut uuden kustomin ja kaikkea, joten ei näytä enää yhtään itseltään :/

      Poista

1 comment = 1 BIG smile to me :)