17.6.2014

Pientä infoa taas ;)

Elikkä aion huutokaupata kaikki nukkeni täällä blogini puolella, joten ajattelin nyt kertoa tässä jo hieman tietoa aloitushinnoista jne ^^ En aio tinkiä niistä ja minusta ne ovat aivan kohtuullisia :) Tämä on myös se järjestyt, jossa todennäköisesti aion myydä ne (voin myös ehkä hieman muuttaa järjestystä, en halua lukita mitään). Laitan aina uuden tilalle kun olen saanut edellisen postiin. Ja sitten kaikkien nukkien jälkeen laitan vaatteita myyntiin monissa osissa ettei tule kamalaa ryysistä kun olen niin laiska ja hajamielinen.

Colin: 85€
Serah: 130€
Noel: 150€
Willow: 120€
Clair: 140€
Lilith: 130€

Tiedän, että Noelin hinta voi järkyttää hieman, mutta se on sold out -malli (taeyang Kain) eikä löydy melkein mistään alhaisempaan hintaan, samaten Clair (pullip Prupate).

Olisin kiitollinen jos lukisit:
Käyn kuitenkin pientä taistelua pääni sisällä tästä... Olen todella semmoinen ihminen, jonka on vaikea päästää irti vanhoista ja tärkeistä asioista. Vaikka olisin paskonut välini johonkin erittäin hyvään lapsuudenystävääni, niin haluan hänet silti takaisin ja ne hyvät ajat vaikka hän ei olisi enää sama ihminen ollenkaan. Sama nyt vähän nukkien kanssa :/ En nimittäin halua katua tätä myöhemmin. Tämä ei siis tarkoita, että en tulisi myymään näitä koskaan :D En vain ole ihan varma olenko valmis tähän juuri nyt. En tunne näin kaikkia nukkejani kohtaan yhtä vahvasti. En ole kyllä ikävöinyt tarinan tekoa tai kamalasti kuvaamista, joten mitä minä nukeillani tekisin. Tässä kirjoettaessani tajusin, että teitähän mä tulisin ikävöimään! Olen onnistunut haalimaan yli 400 lukijaa, ja nyt olen heittämässä teidät ja kaiken työni pois??!! Wääh tää on niin vaikea päätös! D: Mun on ainakin keksittävä tälle nukkeblogille ja nukkeilulle joku korvaava harrastus :( Olen nyt erittäin kiinnostunut vlogaamisesta, mutta jotenkin se aloittaminen tuntuu todella hankalalta. Kyllä mä nää nyt kuitenkin myyn... Kaikki... Mutta en pidä sen kanssa kiirettä, joten toivon, että kommentteihin ei ilmestyisi sellaisia "milloin laitat seuraavan myyntiin" jne ;) En ole kuollut, laitan myyntiin sitä mukaa kun olen valmis. Kiitos jos luit kaiken :D

39 kommenttia:

  1. Clairin hinta on kyllä aika korkea, se ei ole sold out, ja esim Pullipstylessä maksaa 115 dollaria eli noin 85 euroa, siihen kun tilaa 30e obitsun ja 30e peruukin niin hinta on sama kuin tuo käytetty Clair. :/ Totta kai nukella on tunnearvoa, mutta se tunnearvo ei ole mahdolliselle ostajalle sama, joten hinta on tosi korkea..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MITÄ IHMTTÄ?!?! D: Sillon ku mä ostin Clairin Pattelta nii Prupatee ei ollu missää muutaku vähintää 180€ :O Ja en kyllä anna tunnearvon nostaa hintaa, sehän on ihan asia erikseen.Voi olla etää saatan laskea hintaa tuosta pikkuisen, mutta se vaalea peruukki on kaverini ja hän haluaa siitä osansa :/ Mulla on vielä se pinkki peruukki jota Patte käytti ja chipit, joten ostaja saa päättää kumman "version" hän haluaa.

      Poista
    2. http://www.pullipstyle.com/pullipstyle/product_info.php?products_id=733&osCsid=1f35075ee3a8e83de96fd50dc329d274 Tuossa linkki Pullipstylen Prupateen. Aika monien nukkejen hinta on tosiaan laskenut viimeaikoina, vaikka voisi luulla että vanhempien mallien hinnat nousee. Varmasti harmittaa myydä nukke paljon halvemmalla kuin mitä sen on itse ostanut, noiden hintojen laskujen takia. :( Parin vuoden päästä monista pullipeista sais varmasti paljon paremman hinnan!

      Poista
    3. Prupatea tuli joku uus erä ja se kyllä löytyy aika monesta kaupasta halvemmalla

      Poista
    4. kattokaapas mollamanian varastoa.sieltä löytyy pullip prupate 145e.

      Poista
    5. upsista ,se olikin 149e

      Poista
  2. Prupatehan ei oo enään sold out, ihmiset saa sen vamasti paljon halvemmalla uutena

    VastaaPoista
  3. Tuleeko nukkejen mukana vaatteita, peruukkia ym? Harmittavaa, että mun suunnitelmat on jo lyöty lukkoon niin en voi ostaa colinia tai noelia :l.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tulee kaikki stock jutut ja peruukki, minkä mä oon niille joskus ostanu ja käyttäny tääl :) Kerron tarkemmin jokaisessa myyntipostauksessa.

      Poista
  4. Nyyh, mäkin jään ikävöimään sua :c
    Mut ymmärrän hyvin et on vaikeeta myydä nukkeja, tai siis nukkeilussa ne tulee niin "läheisiksi" ja kaikkea :c
    Mutta tota, toivottavasti kaikki nuket saa hyvät kodit ja toivottavasti pääset elämässäs sinne minne tahdotkaan opiskelemaan ja kaikkea muuta ! :3

    VastaaPoista
  5. Toivon että oot harkinnu kunnolla tätä nukkejen myyntiä, koska musta on sääli että aiot myydä kaikki kauniit nukkesi :( Mä en varmaan ikinä pystyis luopumaan ainoastakaan vaikka joskus lopettaisin kun ovat henkisesti niin arvokkaita muovinkappaleita :D Mutta jään kaipaamaan sun ihania postauksiasi, toivottavasti kaikki nuket löytävät hyvän kodin!

    VastaaPoista
  6. Willow olisi kiva

    Kukkaroni on tosin vähän huonossa hapessa, mutta joku onnellinen sen saa :3

    VastaaPoista
  7. Noel ja Clair olisi unelmien täyttymys *_*

    VastaaPoista
  8. Onko vaatteiden kohdalla sallittua varata? :)
    Ja perua varaus?

    Nimittäin olisin kiinnostunut vaatteista, mutta koska rahaa ei ole paljon joudun kysymään vanhemmilta rahaa/jos ostaisi mulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on mahdollista sitten kun tulevat myyntiin :)

      Poista
  9. Ymmärrän sua :( Mut ois tosi kiva jos alottaisit sen vlogaamisen,
    alkaisin kyl ehdottomasti seurailla :3
    Ja älä missään nimessä poista tätä blogia, silloinhan sulla on edelleen meidät täällä
    odottelemassa ja änkyttämässä 8D kuten minä khjöhkjäh >:D

    VastaaPoista
  10. Harkitsen kyllä hyvinkin vakavasti Willowia ja Clairia ö_ö (Vaan toisen siis ostaisin jos ostan) Pitää nyt vaan vähän miettiä tota rahan käyttöö sun muuta.

    VastaaPoista
  11. Harkitsen aika tosissaan Noelin ostamista :3 Ellei hinta nouse aivan pilviin..

    VastaaPoista
  12. Milloin vaatteita olisi tulossa myyntiin? Olisin kiinnostunut ostamaan niitä :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitan nukkien jälkeen ettei tilaukset kasaantuisi. Tai en ole ihan varma :/ Sitten kun ei ole paljon toimittamattomia tilauksia.

      Poista
  13. Muuten kun Willowilla oli ennen se suora haalean pinkki peruukki, niin tuleeko sekin myyntiin? ^^ Ja jos se joka ostaa clairin ja haluaa sen vaikkapa sillä alkuperäisillä chipeillä ja peruukilla, niin myytkö sitten sen blondin peruukin ja toiset chipit? (Tai toisin päin) Toivottavasti sait selvää mun tekstistä D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on jo pinkki on jo myyty kauan sitten :/ Ja joo tulee ^^

      Poista
  14. Mä kyttään nyt joka vuosi, joka viikko, joka päivä, joka minuutti, joka sekutti jne. Koska ne vaatteet tulee myyntiin, mä ostan koko sun kaupan tyhjäksi ja ja ja ja ja sitten kaikki mahdolliset kengät ja peruukit ja IHAN kaiken! Äöäöäöö mä tuijotan koko ajan tätä sivua jä päivitän joka ikinen sekuntti. Jooh, elikkä siis, mulla on pakkomieli ostaa täältä jotain :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko sanoa että aivan sama mullakin! (੭ु ˃̶͈̀ ω ˂̶͈́)੭ु⁾⁾

      Poista
    2. Jee, ollaan samiksia :3

      Poista
  15. Päivitätkö sinä näitä hintoja aina kun hinta nousee?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se vielä voi nousta xD Ja en tähän postaukseen rupea päivittelemään mitään kun huutokauppa alkaa, hinta selviää sen postauksen kommenteista.

      Poista
  16. miksi colin on hinnaltaan halvempi kuin muut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska se ei ole niin haluttu tai "arvokas" malliltaan :(

      Poista
  17. Tahtoisin niin kovasti jonkun sun neideistä (tai herroista *u*) mutta juuri tänne neitonen saapui niin toivotaan vaan että neitoset (ja herraset c8) pääsee hyviin koteihin ^^

    VastaaPoista
  18. Apua.. D: Himottais hirveesti ostaa Noel mutkunmutkun… mua pelottaa että se ei näytä samalta livenä >^<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei oletko muuten sattumoisin myymässä sitä Willowin vanhaa blondia peruukkia?

      Poista
  19. Onko lilith vielä myynnissä oisin hänestä kamalan kiinnostunut. Mutta surullista että nyt aijot myydä nuksusi :(
    -Tim

    VastaaPoista
  20. Onko Serah myyty olisin kamalan kiinnostunut siitä?

    VastaaPoista
  21. Ja jos sitä ei ole ostettu jos sen voidi nyt ostaa sinulta heti tuolla 130€?

    VastaaPoista
  22. Moikka ! onko mikään enään myynnissä :)? anteeksi että tulee myöhässä :D olen innostunut paljon pullipeista

    VastaaPoista

1 comment = 1 BIG smile to me :)