26.8.2014

COLININ MYYNTI-ILMOITUS

Anteeksi että en ole hetkeen postaillut tai laittanut nukkeja myyntiin mutta netti on ollut niiiiiiiin hidas ettei sillä voinut tehdä melkein mitään :/ Nyt se on väliaikaisesti korjattu nettitikulla. Olen myös päättänyt, että pidän mahdollisesti Serahin, Lilithin ja Clairin. Clairista en ole vielä ihan varma, mutta loput kaksi neitosta taitavat jäädä minulle muistoksi. Seuraavaksi laitan Willow'in huutokauppaan tänne blogiini lyhyellä pinkillä peruukilla ja chipeillä :)

Mutta nyt Coliniiiiiin --
Huomasin myös että näissä parissa kuvassa tuo tausta on ollut pitkäaikainen unelmani *u* Niin ihanaa bokehia ja kirkkaita sävyjä ♥


Tässä Colinin vastauksia ainakin osaan kysymyksistä, tein ne jo niin kauan aikaa sitten niin en muista oliko tässä kaikki xD

Colin
Miksi emme ole tavanneet sinua blogin puolella aikoihin? - Olen ollut vähän mietteissäni ja yrittänyt pysyä poissa Nimun kameran edestä.
Haaveammattisi lapsena ja nyt? - Lapsena taisin haluta-- Noel: Prinsessaksi! Noel turpa kiinni! Ja isona ehkä sot-- Noel: Kuningattareksi! NYT HILJAA SIELLÄ TÄMÄ ON MINUN HAASTATTELUNI! D:<
Kerro jotain noloa itsestäsi. - En tee ikinä mitään nol-- Noel: Ai et vai?! Muistatko sen viime kerran kun olimme siellä ostoskeskuksessa ja joit vähän liikaa muumilimua ja menit sellaiseen lasten autokärryyn ja huusit "olen transformeri" :'D




Tietoa Colinista:
♥ Malliltaan hän on taeyang Jade
♥ Peruukki ei ole stock vaikka siltä näyttääkin. Se on tilattu muistaakseni Lutsilta ja on erittäin hyvässä kunnossa.
♥ Chipit ovat Cool Catilta
♥ Vasemman käden rannetappi on poikki, mutta se pysyy kiinni siteellä ja teipillä. Sitä ei tosin pysty paljon kääntelemään, koska teippi ei anna periksi.
♥ Muuten nukessa ei ole mitään vikaa eikä jälkiä! ^^

Mukaan tulee:
♥ Pää silmämekanismeineen ja chippeineen
♥ Tummanvioletti peruukki Lutsilta
♥ Stock-vartalo rikkinäisellä ranteella
♥ Taeyang Jaden stock-vaatteet (en välttämättä löydä ihan kaikkea sille kuuluvaa pientä tilpehööriä)

Tämä on siis tuttuun tapaan huutokauppa, joten aloitushinta on 90€!

Näin huudat:
♥ Voit tarjota kommentein
♥ Ennen kuin tarjoat, katso edellisistä kommenteista viimeksi tarjottu hinta
♥ Minimikorotus 5€
♥ Jos huudat anona, laita joka kommentin perään kikkisi tai s-postisi
♥ Jos huudat nimellä, niin laita ensimmäisen kommenttisi perään kikkisi tai s-postisi
♥ Muistithan lukea kaiken, mitä tässä postauksessa sanon! Mikään ei ole turhaa ^^ (paitsi alkuhöpinät ehkä vähän xd)
♥ Huutoa ei voi perua!

Postitus:
♥ Postikulut ovat 5€
♥ Jos asut lähellä Espoota ja sinun on mahdollista tulla tapaamaan minua vaikka Isoon Omenaan tai muuhun läheiseen paikkaan niin säästyt postikuluilta ^^
♥ Jos tapaamme, voit maksaa käteisellä. Muuten maksu tapahtuu tilinsiirrolla.

Voin myös varata Colinia jonkun aikaa, jos rahasi eivät riitä tällä hetkellä, mutta tiedät että saat pian vaikka synttärirahaa tai muuta vastaavaa :D

Huutokauppa loppuu tämän viikon perjantaina (29.8) n. klo 21:00 (tai vähän myöhemmin, jos huutajia vielä on)!

Jos haluat vielä seurailla minua, käy lifestyle blogissani! ^^ Linkki sivupalkissa ;)

29 kommenttia:

  1. Jos miekkonen olisi hieman halvempi, tarjoaisin 95 % ;c

    VastaaPoista
  2. tämä on 20 kommenttini.koska vain eka kommentti ami chan,ja loput minun.ggggggggggggggggggyyttttttttrfjhbdkopsiwuyehg

    VastaaPoista
  3. mä oon kännissä oot ,sä ot paskalla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistä lähtien 7-vuotiaat on alkanu juomaa ja tirkistellä toisten koteihin?

      Poista
  4. asun jyväskylässä.........huihj

    VastaaPoista
  5. minä olen miss muumi limu

    VastaaPoista
  6. salasana,on mun salasana gosussa,ja mun nimi on siellä : MUUMILIMPPA PASKA

    VastaaPoista
  7. tämä on 30 kommenttini ,koska ami chan kirjoitti ensimmäisen ja minä loput.:p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katoin sillee "woooow tännepä on tullut monta kommenttia jee" mut sit se oliki tommone vitun spämmi... Kiitos.

      Poista
  8. Korjaus viestiini: siis tarjoaisin 95% mahdollisesti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis 86€? :D Kyllä se käy ellei tule korkeampia tarjouksia :)

      Poista
  9. Tää ei nyt liity postaukseen mitenkään, mutta mistä se Noelin vaalee Mohair-peruukki on tilattu? Se oli ihan mahtava!

    VastaaPoista
  10. Muuten tarjoisin, mutta rahaa menee jo niin paljon kaikkeen muuhun, ettei taid jäädä moiseen varaa ;_;

    VastaaPoista
  11. Taitaa nyt jäädä väliin kun ei rahaa ole noin paljon D: Sopisi vaan tyyliin 60€ mutta se on niin naurettavan halpa että sanon jo tässä vaiheessa: hyvää uutta kotia Colinille ! C:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih! Ei yhtään tarjoajia? D: Vähän aikaa sitten monet sanoivat olevansa kiinnostuneita :/

      Poista
  12. Umm,, Mä en tiiä mitä on tapahtunu mut jostain syyst oon kirjottanu tän kaks kertaa ja yrittäny julkast mut ei oo toiminu. Saan ylihuomen rahaa joten sit mul ois 95 euroo joka tarkottais et voisin hankkii tän 8d tosin sit tulee taas se este et vaik se on mun omaa rahaa niin äiti kuiteski valittaa mun rahankäytöst joka tarkottaa sitä et se ei uskottavasti antais mun hankkii tätä. Nojaa. mä uskottavasti puhun sille huomen aamul jos se kävis (koska se ei ikinä suostu myöhään väsyneenä). tota joo siis jos aijot viel myyä tätä huomen vaik sen piti jo loppu tänää. en tosin voi taa'ta et saan ostaa et toivottavasti en herättäny liikaa turhaa toivoa xc

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut kylse melkein ain kuiteski lopult suostuu siihen et se on mun ongelma mihin mä mun rahaa käytän 8)

      Poista
    2. Okeiii ilmottele mulle vaik sähköpostiin tai kikkiin (violaiines) jos saat luvan ostaa ;) Sano vaikka että sä voit myydä tän joskus eteen päin niin kuin mäkin nyt ja saat rahat takas :D Mä oon käyttäny tota tekosyytä aina kun hankin uutta nukkee XD

      Poista
  13. Voi kun ois rahaa :c tai siis oishan mulla mutku säästää pitää ja kuitenkin hiukkasen liian kallis...harmi :/
    Toivottavasti Colin saa hyvän kodin :3

    VastaaPoista
  14. Onko Colin myyty jo? Tiiän että tää tulee myöhässä mutta jos ei oo viel myyty voisin tarjota

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeksi näin myöhässä haha :D En tiedä oletko se ostaja kun tiedän vain hänen oikean nimensä mutta näin muillekkin tiedoksi COLIN ON JO MYYTY ^^

      Poista
  15. Äh... et SAA lopettaa nukkeilua. D; Oot oikeesti hyvä kuvaamaan. D: Mulle tuli aina hyvä mieli kun näin et oot postannut.

    VastaaPoista
  16. myy mulle lilith! maksaisin 100-110€ ? tartten sen ;_; (josnytvaikkakuitenkinmyisit)

    VastaaPoista
  17. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  18. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  19. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

1 comment = 1 BIG smile to me :)